Log 2918224

Title Map Format Red Score Blue Score Duration Date
combined_1989029_1992237_1992264_2003630 Highlander 18 18 3:24:48

Players

Team Player Classes K D A DA DA/M DT DT/M HR HR/M LKS AS MS BS HSK CPC Time Played
Red Ascent Funs Scout Engineer Pyro Sniper Heavy 184 100 65 50030 244 40320 196 43221 211 14 0 137 0 1 59 3:24:33
Red Ascent Josh Soldier Sniper Heavy Medic Pyro 114 128 53 49935 243 55198 269 46680 227 9 47 226 0 1 18 3:24:10
Red Ascent Ombrack. Medic Spy 5 55 91 2521 12 23590 115 80 0 1 0 62 0 0 29 3:24:30
Red Elacour Demo 113 84 46 57737 281 47202 230 55017 268 11 23 244 0 0 31 3:24:33
Red chris Soldier Spy Sniper Pyro 110 150 43 55122 269 52199 254 22845 111 6 39 546 1 2 19 3:24:48
Red credu Scout Sniper Engineer Heavy Spy Pyro 157 95 85 54172 264 33825 165 31186 152 9 0 124 2 20 73 3:24:48
Blue Thaigrr_- Scout Engineer Pyro Sniper Spy 85 94 46 32536 158 28564 139 20383 99 6 0 83 1 2 52 2:55:46
Blue Thalash Scout Sniper Engineer Pyro Spy Heavy 106 70 50 31099 151 29009 141 33708 164 8 0 63 1 2 52 2:56:09
Blue adysky Soldier Spy Heavy Pyro 78 99 23 31601 154 32884 160 19200 93 8 27 268 0 0 22 2:55:18
Blue amppis Soldier Spy 100 87 34 46399 226 42207 206 36848 179 5 37 237 0 0 14 2:55:37
Blue kaidus Demo 66 70 27 37712 184 36601 178 44315 216 6 11 172 0 0 41 2:56:04
Blue o5.Demos Demo 27 27 8 15473 75 15153 73 15642 76 5 6 66 0 0 9 3:24:48
Blue o5.Gotti Soldier 21 26 5 6648 32 7879 38 3219 15 3 5 88 0 0 3 3:24:48
Blue o5.Raf Soldier 30 44 17 14969 73 17678 86 11182 54 3 8 118 0 0 4 3:24:44
Blue o5.Raptor Medic 5 27 25 1714 8 9731 47 0 0 1 0 33 0 0 9 3:24:48
Blue o5.Scruff Scout Sniper Heavy Spy Pyro 41 34 25 15432 75 13367 65 11175 54 6 0 59 0 0 18 3:24:40
Blue o5.Shampoo Soldier 7 30 8 5670 27 8253 40 4533 22 2 2 38 0 0 1 1:56:04
Blue o5.Swi Scout Pyro Engineer Sniper Heavy 44 39 15 12185 59 12493 61 7023 34 6 0 29 0 2 18 3:24:48
Blue seeds Medic 2 39 68 896 4 15698 76 0 0 1 0 43 0 0 31 2:56:09
Team Player Classes K D A DA DA/M DT DT/M HR HR/M LKS AS MS BS HSK CPC Time Played

Totals

Team/Round K D A DA DA/M DT DT/M HR HR/M LKS AS MS BS HSK CPC U Duration
Red 683 612 383 269517 219 252334 205 199029 161 14 109 1339 3 24 229 74 3:24:48
Blue 612 686 351 252334 94 269517 101 207228 77 8 96 1297 2 6 274 72 3:24:48

Medics

Team Player Class H H/M H% MÜ KÜ OÜ D AL BAL DAÜ DBÜ Time Played
Red Ascent Josh Medic 1101 768 100% 0 0 0 1:26
Red Ascent Ombrack. Medic 197889 973 100% 74 8 10 3:41 13 2 3:23:12
Blue o5.Raptor Medic 52774 257 100% 18 1 4 0:51 4 0 3:24:48
Blue seeds Medic 154454 876 100% 54 6 13 2:45 10 1 2:56:09

Events

Kills

Team Player Scout Soldier Pyro Demo Heavy Engineer Medic Sniper Spy Total
Red Ascent Funs 58 71 2 25 5 2 14 3 4 184
Red credu 51 61 0 20 0 2 14 6 3 157
Red Ascent Josh 31 50 1 19 0 0 12 1 0 114
Red Elacour 32 42 5 18 2 1 12 1 0 113
Red chris 27 50 0 15 0 0 14 3 1 110
Blue Thalash 29 50 1 15 0 0 7 2 2 106
Blue amppis 23 54 1 10 1 0 7 3 1 100
Blue Thaigrr_- 26 29 1 17 0 0 10 2 0 85
Blue adysky 15 43 0 8 0 0 8 2 2 78
Blue kaidus 19 23 1 11 2 0 8 2 0 66
Blue o5.Swi 16 21 0 4 0 0 1 1 1 44
Blue o5.Scruff 10 16 2 5 1 0 4 3 0 41
Blue o5.Raf 7 13 1 6 0 0 3 0 0 30
Blue o5.Demos 12 8 0 5 0 0 1 1 0 27
Blue o5.Gotti 8 9 0 1 0 0 3 0 0 21
Blue o5.Shampoo 0 3 0 2 1 0 1 0 0 7
Blue o5.Raptor 1 0 0 0 0 0 2 1 1 5
Red Ascent Ombrack. 4 1 0 0 0 0 0 0 0 5
Blue seeds 1 0 0 0 0 0 1 0 0 2

Deaths

Team Player Scout Soldier Pyro Demo Heavy Engineer Medic Sniper Spy Total
Red chris 60 65 0 21 0 3 0 1 0 150
Red Ascent Josh 52 57 1 12 3 1 0 2 0 128
Red Ascent Funs 42 29 1 23 1 0 0 4 0 100
Blue adysky 34 36 0 20 0 2 1 5 0 98
Red credu 40 36 0 13 0 1 4 1 0 95
Blue Thaigrr_- 43 21 0 19 3 0 2 6 0 94
Blue amppis 44 25 1 10 0 0 0 6 0 86
Red Elacour 37 27 2 16 0 2 0 0 0 84
Blue Thalash 25 20 1 14 0 1 1 7 1 70
Blue kaidus 30 23 0 14 1 0 0 2 0 70
Red Ascent Ombrack. 18 21 1 8 0 0 3 2 2 55
Blue o5.Raf 19 17 1 7 0 0 0 0 0 44
Blue seeds 15 17 0 6 1 0 0 0 0 39
Blue o5.Swi 22 10 0 6 0 0 1 0 0 39
Blue o5.Scruff 18 11 1 1 1 0 0 2 0 34
Blue o5.Shampoo 15 11 0 3 0 0 0 1 0 30
Blue o5.Demos 11 9 0 4 0 0 0 1 2 27
Blue o5.Raptor 10 8 0 6 0 0 0 3 0 27
Blue o5.Gotti 12 7 1 3 1 0 0 1 0 25

Assists

Team Player Scout Soldier Pyro Demo Heavy Engineer Medic Sniper Spy Total
Red Ascent Funs 79 95 4 37 5 2 20 3 4 249
Red credu 74 98 2 31 1 2 21 7 6 242
Red Ascent Josh 44 75 1 25 3 0 15 2 2 167
Red Elacour 44 65 5 25 3 1 15 1 0 159
Blue Thalash 41 75 2 24 0 0 9 2 3 156
Red chris 40 65 0 24 0 0 19 4 1 153
Blue amppis 33 68 1 15 1 0 10 5 1 134
Blue Thaigrr_- 40 47 1 27 1 0 11 3 1 131
Blue adysky 21 51 0 11 0 0 13 3 2 101
Red Ascent Ombrack. 34 32 2 14 2 2 7 2 1 96
Blue kaidus 26 39 1 13 2 0 10 2 0 93
Blue seeds 22 30 2 8 1 0 5 2 0 70
Blue o5.Scruff 18 29 2 6 1 0 6 3 1 66
Blue o5.Swi 20 27 1 6 0 0 2 2 1 59
Blue o5.Raf 15 18 1 10 0 0 3 0 0 47
Blue o5.Demos 17 10 0 5 0 0 2 1 0 35
Blue o5.Raptor 7 10 1 5 1 0 4 1 1 30
Blue o5.Gotti 9 9 1 1 0 0 4 1 1 26
Blue o5.Shampoo 1 4 0 5 1 0 3 1 0 15

Chat

combined_1989029_1992237_1992264_2003630

Team Player Message
Console ETF2L config (2016-01-26) loaded.
Console * Please check that the settings are correct for this game mode!
Console * You must record POV demos and take screenshots of all results.
Blue o5.Raptor josh, why are you not going to LAN?
Red Ascent Funs hes On Holiday with Ur mum
Red Ascent Funs Got them
Red chris looooool
Blue o5.Scruff ok killem
Blue o5.Raptor funs, you got tilted on my twitter
Blue o5.Raptor stop talking or i show everyone the screenshot
Red Ascent Funs oh shit
Red Ascent Funs go for it...
Blue o5.Raptor gl hf
Blue o5.Swi kebabmaker
Red credu LOOLOLOLL
Red Elacour LMAO
Red credu ( ° ͜ʖ͡°)╭∩╮
Blue o5.Swi lmao
Red credu YEAH
Red Ascent Funs wow
Red credu THATS FINE
Blue o5.Gotti xDD
Red Ascent Funs an gun
Blue o5.Gotti wat
Red Ascent Funs Wtf
Red Ascent Funs i got spammed by two things at the same time
Red Ascent Funs loool
Blue o5.Raf this class
Red Ascent Funs ikr
Red credu LOL JUST SHOOT FLOOR LMAO
Red chris loooool
Red credu 5 ping player
Red Ascent Josh are you serious
Blue o5.Gotti laughing crying emoji
Blue o5.Raptor apparently
Red Ascent Josh what are your fucking scouts doing
Red Ascent Josh holy shit
Blue o5.Raptor :D
Red credu ez
Red credu frag
Red chris BEEF
Red credu raf is the best player in your team
Red credu do you know that
Red Ascent Funs Nice kill
Red credu master of disguise
Red Ascent Funs MED DOWN
Red Ascent Ombrack. gg
Blue o5.Raptor gg
Red Ascent Funs gg
Blue o5.Gotti gg
Red credu enjoy the fantasy points while you can
Red chris gg
Blue o5.Scruff gg
Blue o5.Scruff season is over credu
Console ETF2L config (2016-01-26) loaded.
Console * Please check that the settings are correct for this game mode!
Console * You must record POV demos and take screenshots of all results.
Red Ascent Funs casters ask for info (if u didnt send yet)
Blue seeds i gave
Red Ascent Funs Hit it In Game
Blue adysky Yea Sure
Blue seeds i Hit It From The Back And Choked
Blue adysky Hit It From The Back And Drive You
Blue amppis kaidus cant join the server
Blue seeds kaidus died irl
Blue amppis HAHA jk
Red Ascent Ombrack. haHAA
Blue amppis trolled by me
Blue amppis LOL
Blue Thaigrr_- TeChNiCaL iSsUeS
Red chris WP
Red Ascent Funs LOL !!!
Blue Thaigrr_- ombrack got me muted yet?
Blue seeds if u use twitch emotes outside twitch
Red chris LOL yes
Blue Thaigrr_- good
Red Ascent Funs n-no.....
Blue adysky kaidus if you see this type 1
Red Ascent Funs 1
Red Ascent Ombrack. thaigrr i cant read :)
Red Ascent Funs That's right it's me jason
Blue Thaigrr_- helps if he is in server idiot
Blue seeds thaigrr come mumble
Blue Thaigrr_- cba
Blue seeds new mumble
Blue seeds super cool
Blue seeds just me + u + ams
Blue seeds no other
Red Ascent Funs Gay
Red Ascent Ombrack. where is kaidus
Red Ascent Ombrack. (i cant see thaigrr)
Red Ascent Ombrack. ok let's go
Blue adysky elacour you wanna break your wrist
Blue amppis Can i just say im so excited for this match up. Im literally shaking HAHA :3 Good luck guys. Lets put on a show for the fans!;)
Red chris u ok ams
Red Elacour my wrist is unbreakable
Red Elacour overtrained
Red Ascent Funs Right That's it it's Past 15 mins we're Claiming a Default unless you Ready right now (no joke )
Blue amppis FUckkkkkkkk
Blue Thalash its bugged
Blue Thalash im trying to ready up
Red Ascent Funs FUkc
Red Ascent Ombrack. haHAA
Blue seeds vod deleted btw
Red chris some players on my team are seriously considering taking default. WAtch out
Blue amppis Please dont take default ive been warming up for 5 hours.
Blue Thalash Yikers!
Red Ascent Ombrack. what's happening
Blue Thalash he had to restart pc
Blue Thalash joining now
Blue seeds amppis : Can i just say im so excited for this match up. Im literally shaking HAHA :3 Good luck guys. Lets put on a show for t
Blue Thalash sry!
Red Ascent Funs I was In ScHool 3 hour ago
Red Ascent Ombrack. because he couldnt do it before
Red Ascent Ombrack. ...
Blue amppis i was in school 2 years ago
Blue Thalash ams big IQ 2 years
Blue Thalash small IQ now
Blue Thalash ago
Blue amppis 2 years ago I had a Life.
Blue seeds IQ so nice
Blue seeds this text
Blue seeds IQ
Blue seeds oof
Blue seeds pretty
Blue seeds IQ
Blue Thaigrr_- waoit
Blue Thaigrr_- regen
Blue Thaigrr_- nevermind
Red Ascent Josh LOL
Red Ascent Josh unlucky
Blue Thaigrr_- credu is g ay
Blue seeds omg guys rup
Red chris omg stop typing omg omg
Blue seeds ur gay chris
Red chris problem ?
Blue seeds yeah :3
Red chris 2018 BRO
Blue Thaigrr_- muted
Red Ascent Ombrack. go
Blue seeds shoot floor get kills
Blue seeds u think uir good funs ?
Red Ascent Funs i directed U DUMBO
Red Ascent Ombrack. can we start
Blue Thalash glhf friends
Red chris i'll try
Blue Thaigrr_- gl lose
Red Ascent Funs GOOD luckington
Red Ascent Funs ur need it.
Red credu seeds lagswitch????
Blue seeds no
Blue Thaigrr_- nice
Red Ascent Funs what
Red Ascent Funs omg
Blue Thaigrr_- timmy
Blue seeds gg
Red credu gg
Red chris gg
Red Ascent Funs gg
Red Ascent Ombrack. gg
Blue Thalash gg
Blue amppis gg
Blue Thaigrr_- gg
Console ETF2L config (2016-01-26) loaded.
Console * Please check that the settings are correct for this game mode!
Console * You must record POV demos and take screenshots of all results.
Blue seeds gacker
Blue seeds hacker
Blue seeds wtf
Blue seeds bully
Blue adysky Hit That In Game
Red Ascent Funs BodY hit
Blue seeds ns
Red Ascent Ombrack. let'(s go
Red credu what is that
Red credu unlucky....
Blue amppis worth ?
Blue amppis :D
Red Ascent Funs not really!
Blue amppis insane track tho :D
Red Ascent Funs now it is!
Red Ascent Funs ty
Blue amppis fuck
Red Ascent Funs hjaha
Blue Thalash get off my tp
Blue Thalash ok wtf
Red chris LMAO
Red Ascent Funs LOVE this class
Red Ascent Funs omg
Red Ascent Funs i landed on ur head
Blue seeds 2 shot D:
Red Ascent Funs LOOOOOL
Red Ascent Funs FUCK
Blue amppis :D
Red Ascent Funs im dead
Blue amppis AIRSHOT!
Red Ascent Funs gg
Blue Thalash gg
Red Ascent Ombrack. gg
Blue seeds ggwp!
Red chris gg
Blue Thaigrr_- gg
Red Ascent Funs gg
Red credu ggg
Console ETF2L config (2016-01-26) loaded.
Console * Please check that the settings are correct for this game mode!
Console * You must record POV demos and take screenshots of all results.
Blue o5.Raf clairement ca motive
Red Elacour faut un bon match
Blue o5.Raptor is the cast ready btw?
Red Ascent Ombrack. idk
Blue o5.Raf funs is the cast
Red credu lets fucking goooooo!!!!!!!!!!!!
Red Ascent Ombrack. met's go
Blue o5.Raptor cast is ready
Red Ascent Ombrack. credu is peeing
Blue o5.Shampoo prem debut hype
Blue o5.Raptor wow what a noob
Blue o5.Raf let's go
Blue o5.Raptor gl hf
Red chris lol
Blue o5.Raf very good play
Red credu RNG class
Red chris loool
Red chris dont
Blue o5.Raptor ns
Red credu yes
Blue o5.Scruff ok
Red Ascent Funs GR
Red Ascent Funs raf
Red Ascent Funs how
Red Ascent Josh ?
Blue o5.Raptor gg
Blue o5.Raf im very mad chris
Red chris im sorry raf
Red Ascent Ombrack. gg
Red chris gg
Blue o5.Scruff gg
Console ETF2L config (2016-01-26) loaded.
Console * Please check that the settings are correct for this game mode!
Console * You must record POV demos and take screenshots of all results.
Blue adysky my mumble crashed
Blue adysky welp
Blue amppis SRY :/
Blue Thaigrr_- lol
Blue amppis gg
Blue seeds gg
Blue Thaigrr_- GG
Red Elacour gg
Blue Thalash gg
Red chris gg
Red Ascent Ombrack. gg
Red Ascent Funs gg
Console ETF2L config (2016-01-26) loaded.
Console * Please check that the settings are correct for this game mode!
Console * You must record POV demos and take screenshots of all results.
Console This reservation will end in less than 10 minutes, if this server is not yet booked by someone else, you can say !extend for more time
Console This reservation will end in less than 9 minutes, if this server is not yet booked by someone else, you can say !extend for more time
Console This reservation will end in less than 8 minutes, if this server is not yet booked by someone else, you can say !extend for more time
Blue seeds !extend
Console Extended your reservation by 60 minutes
Red Ascent Josh fudge
Blue adysky D:
Blue adysky no swears
Red Ascent Ombrack. any seeds ?
Red Ascent Funs Poot
Red Ascent Funs 3 -_-
Blue adysky nsns
Blue Thalash oh no
Red credu :c
Red credu cocaine
Red Ascent Funs gg
Blue Thalash gg
Red chris gg
Red Elacour gg
Blue seeds gg
Red Ascent Josh gg
Blue amppis gg
Red Ascent Ombrack. everything okay thaigrr ?
Blue Thaigrr_- gg
Console ETF2L config (2016-01-26) loaded.
Console * Please check that the settings are correct for this game mode!
Console * You must record POV demos and take screenshots of all results.
Blue adysky 9 frag gaming chris
Blue adysky feelsroamerman
Red chris ye that was not very enjoyable
Red Ascent Funs just prolands things
Blue adysky amppis : moon is actually the sun
Blue seeds ^
Red Ascent Ombrack. go
Blue seeds chill !
Red Ascent Ombrack. no
Blue Thalash brb beans
Red Ascent Funs do it in game...
Blue adysky amppis : moon is actually the sun
Red Ascent Josh choices have been made
Blue seeds glhf
Blue kaidus sec... need use traductor
Blue Thaigrr_- pistol myth
Red credu cocaine myth
Red Ascent Funs wtf
Blue Thaigrr_- xD
Console This reservation will end in less than 10 minutes, if this server is not yet booked by someone else, you can say !extend for more time
Console This reservation will end in less than 9 minutes, if this server is not yet booked by someone else, you can say !extend for more time
Blue seeds !extend
Console Extended your reservation by 60 minutes
Red credu noob
Red credu LOL
Blue amppis noiob
Red Ascent Funs noiob...................................
Blue amppis :D
Red credu are you good friends with tigger
Blue amppis yea
Red credu shame
Red Ascent Ombrack. ?
Blue Thaigrr_- lmfao
Red Elacour gg
Blue Thalash geeba geeba
Red Ascent Ombrack. gg
Red chris gg
Blue Thaigrr_- gg ombrack unlucky
Red Ascent Funs gg gz
Red Ascent Ombrack. what a retard
Red Ascent Ombrack. gg
Blue seeds gg !
Red credu ggg
Blue adysky gg
Blue Thalash gg